Skracamy ścieżkę użytkownika do zakupu w Twoim serwisie.

Audyty UX

+48 22 209 2542

Co to jest Audyt UX?

Audyt UX, to zestaw metod i technik badawczych, które pozwalają na identyfikację i zrozumienie problemów z jakimi boryka się użytkownik w serwisie internetowym.

Nasza oferta

Prowadzisz sklep? Zarządzasz SaaS? Znajdziemy rozwiązanie dla Ciebie. 


Krzysztof Jarocki

Design Researcher i koordynator Audytów UX w The Story.


Krzysiek bardzo uważnie wsłuchuje się w potrzeby klientów oraz uwagi użytkowników naszych projektów. Dba, aby perspektywa obu stron spotkała się we właściwym miejscu. Wcześniej wieloletni pracownik GfK Polonia, zbierał doświadczenia badawcze w TNS oraz Nielsen.

Audyt / Expert

Dowiedz się, jak poprawić swój serwis internetowy.

Badanie eksperckie pozwala zidentyfikować błędy na twojej witrynie.

1. Onboarding celów biznesowych

2. Onboarding profilu i potrzeb persony / User Stories

3. Analiza danych Google Analytics

4. Analiza metodą ścieżki poznawczej

(ścieżki określamy na podstawie potrzeb Usera oraz funnelu/ flow strony)

5. Dostosowujemy plan każdej analizy od problemu badawczego. Przykładowa analiza zawiera:

Badanie hierarchii informacji

Długość tekstu

Przejrzystość, strukturę komunikacji (tytuły, nagłówki)

Przyswajalność języka

Sprawdzenie łatwość dotarcia do celu

Analizę funkcjonowania CTA oraz dystraktorów odciągających od nich uwagę użytkowników

Przebieg badania:

Czy twoja strona internetowa realizuje cele biznesowe?

Czy odpowiada na potrzeby użytkownika? 

Audyt / User + Expert

Poznaj prawdziwą ścieżkę użytkownika.

Analiza heatmap oraz nagrań wizyt na witrynie pozwala poznać prawdziwą ścieżkę użytkownika, dobre praktyki oraz bariery blokujące konwersje.

1. Implementacja narzędzia badawczego (Np. Hotjar)

2. Zaczynamy od analizy Heatmaps, które pozwalają zweryfikować, jakie obszary strony są ważne dla użytkowników

Analiza głębokości zanurzenia

Analiza klikalności elementów

3. Analiza nagrań pozwala śledzić ścieżki użytkowników na stronie

Skupiamy się na problemach usera podczas realizacji zadania

Analizujemy historię powracających użytkowników. Czym różnią się kolejne wizyty?

Przebieg badania:

Które elementy twojej witryny zachęcają użytkowników do interakcji?

Jaka jest rzeczywista ścieżka użytkownika?

Jak wygląda powtórna wizyta na twoje stronie?

Audyt / Insight

Poznaj nieoczywiste insighty użytkowników.

Testy oraz wywiady z użytkownikami pozwalają na pogłębienie wiedzy na temat postrzegania serwisu i usługi.

1. Onboarding celów biznesowych

2. Onboarding profilu i potrzeb persony / User Stories

3. Projektowanie narzędzi badawczych

4. Rekrutacja użytkowników

5. Testy z użytkownikami

W trakcie testów User opowiada dokładnie co robi, na co patrzy, czego nie widzi, czego szuka

Śledzimy proces myślowy użytkownika na wszystkich etapach realizacji zadania

Mamy możliwość poznania nieoczywistych barier / dopytania w trakcie zadania

Przy pomocy metody EyeTracing, możemy dodatkowo śledzić na które elementy strony patrzy użytkownik podczas realizacji zadania

Przebieg badania:

Co myśli użytkownik podczas interakcji z witryną?

Jak wygląda proces myślowy podczas realizacji zadań na stronie internetowej?

Jakie nieoczywiste motywy kierują twoimi użytkownikami?

Wyślij zapytanie, porozmawiajmy o ofercie

Zapytaj nas o szczegóły

Wypełnij formularz:

Administratorem danych osobowych jest Story Design Sp. z o.o. siedzibą w Warszawie przy ul. Hożej 59/28A, 00-681. Dane osobowe osób korzystających z formularza kontaktowego przetwarzane są w celu identyfikacji nadawcy, kontaktu elektronicznego/telefonicznego oraz obsługi zapytania przesłanego przez udostępniony formularz. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Państwu uprawnieniach, znajduje się w naszej Polityce Prywatności. Możesz też do nas napisać na adres ux@thestory.pl

© 2019 The Story. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy do naszej firmy.